Monday, September 17, 2012

Selamat Pngantin Baru My BFF

Assalamualaikum...
Alhamdulillah... Jumaat lepas BFF sy Along a.k.a Nurul Fatihah telah menjadi isteri kepada Mat Yie  (nm sebenar dh lupa, adekah ini simptom for preggy mummy???). To along, aku doakan kamu bahagi dunia akhirat. Cepat2 la dpt baby ok!~ boleh la anak kite kwn sama2 nanti.. 
satu perkara yg sy suke dgn along ni.. dia mmg seorng yg sgt kalut. ape je dia buat mmg ade je yg x kena. satu kenangan yg mmg dia x akn lupa sampi bila... *Dia jatuh ms org tgh rmai berpusu2 dtg majlis dia!~ haaaiissshh.. mmg bolok dia ni. hopefully lps ni matyie dpt kurang kebolokan dia ni.. hihi..


ok,enjoy the piccas!!~

Selamat Pengantin Baru Along n Matyie.. 
Barakallah... :)
semoga jd isteri yg solehah utk suamimu, mcm aku. ahaks!!~


my twin, Yang.. u r next my dear.. 
Can't wait!!~.. hee*

me in 5 months... 
luv u BFF!~ 

meet my BFF too.. she is Sheila from Sheila Amir House. 
yess.. she is so cantik!~ 


sang suami... sila terima hakikat yg bini2 kamu ni mmg sgt tegar suke berposing yeee... 

kami.. 

candid... luv this pic!~ sbbnye.. selagi x puas hati selagi tu kami pakse photograher along tlg snapkan. nasib baik dia pun mmber ktorg..

peacee... 


along after selamat nikah.. with mak buyung Jar in 6 months, our BFF jugeee.... 

*********************************************************************************
Lepas kenduri Along, sheila wassup me ajak minum2.. akceli dh lama x kuar ramai2 cmni. tp syg,still x cukup korum.. msg2 ade agenda tersendiri. mmg ssh nk kumpul2 ramai2. hopefully one day boleh kumpul ramai2 buat reunion. *buat kt umah aku pun x pe weyhh....
sy decide jumpe kt Terengganu Water Front. besh jgk tmpt tu.. mmg sesuai la utk sembang2. hehee.. smpai x sedar hampir jam 12 baru beredar. tp sebelum tu... posing la dulu kan?? sorry ye,gamba mmg x bpe clear. cam dengki je kt ktorg yg mmg suke bergambar ni. huhu

peaceee.. .


kebetulan.. kaler tudung seakan sm.. small reunion. insyaallah ketemu lagi ye darling!~


byeee... 



No comments:

Post a Comment