Wednesday, September 5, 2012

rindu ubat penenang sy lah!~

Assalamualaikum.
dh lama betol x update blog nih. tp tiap2 hari duk berblogwalking baca kisah2 blogger lain.. banyaak sungguh cerita2 raya mereka ye.. sumenye best2. lawak, sedih, sume ade la.. tp arini x nk cite pasal kisah di hari raya pon. just nk btau yg sy rindu la sgt2 kt ubat penenang sy yg sorg ni.. sape tu??? urrrmm.. sape lg... mstila en. suami tercinta. dia dh tinggalkan sy & baby dlm perut ni selama 3 hari. eh..eh.. cm suspen je!!  tinggal sy untuk kerja laa..  utk pertama kali selepas hampir 8 bulan kahwin kami terpaksa berpisah kerana tuntutan kerja.. uwaaaa... sedih wooo.. tp hari ni dia dh blik dh. Alhamdulillah. perjalanan dia di permudahkan sentiasaa.. tp dia x pegi jauh pun, Melaka je kot. dia kne pegi site visit kt PPM. tdo kt Holiday Inn Hotel. melaka tu tempat sy belajar dulu. owh.. tiba2 kenangan di uitm kampus bandaraya melaka menjelmaaa.. rindu jugak!~ nanti nk bawak baby pegi melaka la.. jln2 kt melaka best. byk kenagan sedih & gumbira sy di sana walau hanya hampir 2 tahun sy belajar kt uitm tu. ok la, utk chenta hati beta, ubat penenang beta ( sbb dia selalu tenangkan sy bila sy marah x igt dunia ni milik sape!!) aci x?? ... we miss u sooooo much!!

****agak kelakar bila dia kol td ckp kunci xde ngan dia. so dia x boleh blik umah dulu laa... padan muka. haha.. sje xnk gtau dia yg dia dh tinggal kunci umah tu pd sy.. even sy mmg dh ade kunci duplicate! tp saje x nk gtau dia. cian papa x bley rehat.. kne tggu mami & baby pulang kerja dulu yee.. tggu kami ye.. :)

1 comment:

  1. hahahaha ingat kan apa tadi....suspen jer..semoga akak bahgia bersama suami tercinta...

    ReplyDelete