Thursday, September 6, 2012

Keropok pn nk terbang jugak..


Assalamualaikum.. 

alahaii.. keropok pon nk terbang naik kapal terbang ye... eh eh.. saje la post entry cmtu, baru gempak ckit kan?? akceli one of my fren yg tinggal kt Sabah telah 'mengidam' (mengidam ke?? ko tu bukan nye kawin lg kot!!~) hehee..dia nk makan keropok lekor and keropok keping. but since minggu ni sy x blik kg. so x berkesempatan la dia nk rase keropok lekor Terengganu punye.  klu x boleh la sy belikan utk dia kan.. xpe2 lenkali ye?? Sabar.. sabar... 

Nah, puas aku duk berebut nk dapatkan keropok keping ni ko tau?? sejak2 lps raya ni, makin banyak yg order. smpai tauke keropok ni ckp.. sape cepat dia dapat!!~ aiyaaaaa... *tauke keropok ni pun bukan org lain, ofismate aku je kot. cume department je lain2. Alhamdulillah.. rezeki ko la mai. walaupun cume sempat grab 1 kg je...  

ni dia keropok keping ikan parang.
 hopefully ko puas hati la. mmg x nafikan.. keropok dia mmg best!!~ makan mentah2 mcm tu pun best!~.. 
sgt rangup. Sumpah x tipu.. hehe.. 

haaa.. ni pulak, keropok ikan segera. 
aku hadiahkan kt kawan aku tu. yg pun sgt best.. rangup. boleh ganti la dgn twisties ke ape2 jajan..
 boleh mkn smbil tgk tb..yg best nye, siap ade air lada dia lg. hehe.. baikkan kwn ni?? eceeh.. :P

Keropok pun dh selamat aku bungkuskan. Semoga selamat sampai dgn condition yg baik. 

*umi sy pernah poskan keropok LEKOR ke LONDON!!~ .. ade sesetgh org kate xboleh.sbb benda tu cpt berbau.. tp la kan, berkat doa ibu, demi utk penuhi hajat my bro yg masa tu duk sane.. semuanya dipermudahkan.. Alhamdulillah.. mcm mne umi bungkus supaya x berbau?? hanya umi yg tau.. :) 


No comments:

Post a Comment